Star Legend - Przeżyj przygodę pośród gwiazd...

Opis forum

Ogłoszenie


#1 2011-06-27 13:25:30

Dares

Administrator

Zarejestrowany: 2011-06-27
Posty: 51
Punktów :   

(Broń)

Light Blastery Republiki


DC-15s


DC-15s to pistolet blasterowy wyprodukowany przez BlasTech Industries, używany przez komandosów Republiki. Model DC-15s został opracowany z myślą o formacjach specjalnych. Jego możliwości nie odbiegają od przeciętnego blastera, jednak unikalny system ładowania sprawia że jest wysoko ceniony. Bateria umieszczona w blasterze przez cały czas ładuje broń, trwa to powoli ale nieustannie. Można oddać 7 strzałów w ciągu sekundy po czym trzeba chwile odczekać aż bateria uzupełni energię. Ze względu na brak magazynka, co oszczędza ilość przenoszonego ekwipunku o amunicję do blastera broń ta stała się głównym wyborem komandosów.

Wymagany poziom : 10


______________________________________________________________________________________________________________________


DC-15S


DC-15S to młodszy brat serii 15A. Jest znacznie krótszy i poręczniejszy, również celowanie nim nie nastręcza większych kłopotów. Idealnie nadaje się do walk w ciasnych pomieszczeniach, gdzie zasięg i moc DC-15A nie jest wymagana. Magazynek w zależności od ustawienia standardowo pozwala na oddanie 500 strzałów. Wyprodukowano też zmodyfikowane "elitarne" wersje, maja one większą moc i celność.

Wymagany poziom : 25

   

______________________________________________________________________________________________________________________


DC-15A


Karabiny te cechowała trudność w celowaniu. Miały wystarczającą siłę ognia, aby niszczyć jednostki piechoty wroga czy nawet wyrywać półmetrowe otwory w ścianach z ferrobetonu. Maksymalny zasięg tych karabinów, po zainstalowaniu na trójnogu, to 10 kilometrów. Trudności w celowaniu udało się częściowo obejść łącząc system celowniczy karabinu z projektorem wewnątrz hełmu szturmowca-klona. Pojemnik z gazem Tibanna pozwalał na oddanie z tej broni około 500 strzałów.

Wymagany poziom : 55


______________________________________________________________________________________________________________________


Z-6


Z-6 wykorzystywała wieloskładowy, obrotowy bęben. Pociski omijały wtedy systemy chłodzenia, dzięki systemowi galven. Układ ten sprężał plazmę, ładowaną przez blaster. Zwiększało to moc pocisków wystrzeliwanych przez lufy. Ze względu na ograniczenia broni tego typu trzeba ją było wykorzystywać ostrożnie. Po każdym przegrzaniu obrotowego bębna musiało się go wymieniać. Wymyślono jednak obejście tego negatywnego skutku w Z-6. Na przemian każda z szybko obracających się luf była łączona z głównym rdzeniem chłodzącym. Chociaż tylko połowa długości wylotów plazmy aktywowała system galvena przy każdym ze strzałów. Po dwóch obrotach bębna każda z luf schładzała się do akceptowalnego poziomu co umożliwiało zapobieganie przegrzaniu. Oznaczało to maksymalne wykorzystanie siły ognia. Z-6 mógł strzelać z zawrotną ilością 166 strzałów na sekundę.

Wymagany poziom : 80


______________________________________________________________________________________________________________________


DC-15x


Karabin znajdował się w wyposażeniu każdego służącego w Armii klona-snajpera. Podobnie jak wszystkie blastery z serii DC i ten miał wielką skuteczność. W czasach Imperium blastery te zostały zastąpione przez karabiny E-11.

Wymagany poziom : 40


______________________________________________________________________________________________________________________

Offline

 

#2 2011-06-27 18:20:43

Dares

Administrator

Zarejestrowany: 2011-06-27
Posty: 51
Punktów :   

Re: (Broń)

Pistolety



Automatyczny Pistolet Blasterowy typu Szarańcza


Niezbyt popularny pistolet wiązkowy bardzo przypominający nasze UZI.Niestety nie grzeszy celnością, co sprawia iż posiada wielki rozbryzg laseru, przy czym bardzo trudno jest trafić w przeciwnika.

Wymagany poziom : 25



_____________________________________________________________________________________________________________________


Automatyczny Pistolet Blasterowy typu XC1


Pistolet bardzo ten bardzo często jest stosowany przez Łowców Nagród.Głównie z powodu małego rozrzutu oraz z wystrzeliwania wielu wiązek laserowych przez 1 sek. Cechuje się także wielkością zwykłego LB X1, co sprawia iż można go z łatwością nosić ze sobą wszędzie. Służy jako broń podręczna.

Wymagany poziom : 45



_____________________________________________________________________________________________________________________


Pistolet Blasterowy typu DC-15s


Model DC-15s został opracowany z myślą o formacjach specjalnych. Jego możliwości nie odbiegają od przeciętnego blastera, jednak unikalny system ładowania sprawia że jest wysoko ceniony. Bateria umieszczona w blasterze przez cały czas ładuje broń, trwa to powoli ale nieustannie. Można oddać 7 strzałów w ciągu sekundy po czym trzeba chwile odczekać aż bateria uzupełni energię. Ze względu na brak magazynka, co oszczędza ilość przenoszonego ekwipunku o amunicję do blastera broń ta stała się głównym wyborem komandosów.

Wymagany poziom : 45



_____________________________________________________________________________________________________________________


Pistolet Blasterowy typu DL-44


Blastery tego typu miały ogromną siłę rażenia. W czasach Republiki broń ta nie była zbyt popularna, gdyż była wykorzystywana głównie przez łowców nagród. Znanym użytkownikiem tego typu broni podczas wojen klonów był walczący o wolność Ryloth, Cham Syndulla.

Wymagany Poziom : 55


_____________________________________________________________________________________________________________________

Offline

 

#3 2011-06-30 11:25:05

Dares

Administrator

Zarejestrowany: 2011-06-27
Posty: 51
Punktów :   

Re: (Broń)

Karabiny Blasterowe


CR-1


Tego typu blaster miał większą siłę rażenia niż zwykły blaster. Dzięki komorze kumulacyjnej energia dawała większą siłę strzału. Zwiększała się również skuteczność zadawania obrażeń szturmowców. Ze względu na specjalne wymogi była bronią cenioną w szeregach Sojuszu.

Wymagany poziom : 40


_____________________________________________________________________________________________________________________


DC-17m


DC-17m był wielofunkcyjnym karabinem, wyprodukowanym przez firmę BlasTech Industries dla Republiki w czasie wojen klonów. Były używane przez komandosów-klonów, wraz z blasterem DC-15s. Zwykli żołnierze posiadali nieco gorszą wersję - DC-15, tak więc często po prostu zazdrościli komandosom lepszego sprzętu. Tego modelu DC używała go między innymi Drużyna Delta podczas misji na Geonosis, Kashyyyk, a także przez Drużynę Omega na Qiilurze i Coruscant.

Wymagany poziom : 35


_____________________________________________________________________________________________________________________


DC-19


DC-19 wyróżniał się swą budową i działaniem. Karabin był wyposażony w tłumik dźwięku oraz udoskonalony tryb strzału. Jego wyjątkowość wynikała z błyskawic energii, które dzięki mieszankom gazu Tibanna były niewidoczne dla większości istot organicznych. Wadą tego udoskonalenia była ograniczona do dziesięciu ilość strzałów w magazynku. Niska ładowność nie stanowiła jedynego problemu, gdyż po oddaniu strzału należało przeczekać kilka chwil, w których broń mogła ostygnąć, by być gotowa do przeładowania.

Wymagany poziom : 25


_____________________________________________________________________________________________________________________


DXR-6


Dezintegratory tego typu miały ogromną siłę rażenia. Głównie wykorzystywane były przez Resztki Imperium, łowców nagród  oraz najemników. Karabin posiada dwa tryby strzału. Podstawowy wystrzeliwał pojedyncze pociski, lecące z dużą prędkością, zadające małe lub średnie obrażenia.

Alternatywny atak wykorzystywał wbudowaną lunetę snajperską. Ładował on mocny, pojedynczy strzał dezintegrujący wroga w ciągu kilku chwil. Atak ten wymagał jednak dużych nakładów amunicji. Działanie DXR-6 polegało na rozbijaniu materii ostrzeliwanego celu na poziomie molekularnym.

Wymagany poziom : 55

 

_____________________________________________________________________________________________________________________


E-11


Karabiny E-11 w walce na krótki dystans można było używać oburącz lub jedną ręką. Maksymalny zasięg karabinu wynosił 300 metrów a optymalny około 100 m. Jedno ogniwo energetyczne starczało na 100 strzałów, do standardowego wyposażenia E-11 należały rozkładana kolba i celownik optyczny z rozpraszaczem mgły. Karabin miał trzy tryby pracy automatyczny, pół-automatyczny i ogłuszający. E-11 był lekki i poręczny ale nie posiadał siły ognia cięższych karabinów np: BlasTech A-280.

Wymagany poziom : 35


_____________________________________________________________________________________________________________________


E-5


E-5 to niezawodna, potężna i prosta w obsłudze broń. Niewielkie rozmiary pozwalały na jej swobodne noszenie i używanie w niemal każdych warunkach. Strzały z tego karabinka były bardzo silne, ale też szybko wyczerpywały zasobnik energetyczny. Dlatego też E-5 został wyposażony w dość sporą baterię. Pasował on o dziwo do republikańskich karabinków modułowych DC-17m. Główna wada szła w parze z zaletami, siła ognia w połączeniu z niewielkimi rozmiarami sprawiała, że E-5 nie był stabilną bronią i charakteryzował się niewielką celnością.

Wymagany poziom : 15


_____________________________________________________________________________________________________________________


Karabinek Modułowy typu DC-17m


Karabinek modułowy DC-17m jest przeznaczony przede wszystkim dla formacji komandosów. Wyjątkowość tego rodzaju broni polega na jego wielozadaniowości w pierwotnej konfiguracji stanowi on zwyczajny karabinek blasterowy, jednak po zamontowaniu specjalnych końcówek otrzymujemy karabin wyborowy oraz granatnik  z szeroką gamą pocisków od przeciwpancernych po odłamkowe. Niestety broń mimo niezaprzeczalnych zalet jest skomplikowana i jej obsługa wymaga wysoko wykwalifikowanej obsługi przez co nie jest ona rozpowszechniana poza oddziałami specjalnymi.

Wymagany poziom : 65


_____________________________________________________________________________________________________________________


Nightstinger


Nightstinger to karabin snajperski firmy Xerrol. Bardzo rzadka i mało popularna broń opracowana na zamówienie oficerów Imperium. Jako jedyna strzelała wiązkami niewidocznej dla większości ras energii. To jedyna zaleta tego karabinu. Ma on bowiem wiele wad: wymaga specjalnego gazu, którego pojemnik wystarczający na oddanie trzech do pięciu strzałów kosztuje tysiąc kredytów, na odległość większą niż 300 metrów jest bardzo niecelny, więc nie nadaje się do powszechnego użytku.

Wymagany poziom : 70


_____________________________________________________________________________________________________________________

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.oldgamesneverdie.pun.pl www.arashi-rf.pun.pl www.akwalomza.pun.pl www.roznezwierzaki.pun.pl www.spol.pun.pl